موسسه فرهنگی راه پویندگان

موسسه فرهنگی راه پویندگان فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۵ در قالب برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی به ویژه آیلتس آغاز نمود. با شناخته شدن موسسه در میان اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و تثبیت نام موسسه در میان قشر فرهیخته و نخبه جامعه به عنوان یک موسسه خوشنام و معتبر، مجموعه تصمیم به گسترش فعالیت های خود گرفت که در این راستا ابتدا زیر ساخت های موسسه (دارنده ایزو کیفیت آموزش از کشور انگلستان) در باب فرهنگ سازمانی، سطح دانش علمی اساتید و پرسنل در دستور کار قرار گرفت. پس از آن، اخذ مجوزهای لازم و رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه یاددهی و آموزش زبان های خارجی، اخذ مجوزاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه ارائه مشاوره برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های بین المللی، و سازمان فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های مرتبط به هتلداری باعث شد تا فعالیت های موسسه شکل متفاوت و متنوعی به خود بگیرد.

آنچه موسسه بین المللی راه پویندگان را متمایز می سازد داشتن کادر قوی علمی، برنامه ریزی دقیق، برخورداری از دانش روز، وجود دپارتمان های تخصصی و بهره مندی از مشاوران و کارکنان متخصص و متعهد است.هدف ما خدمت رسانی مطمئن به مراجعه کنندگان محترم موسسه است. در این راستا، هیات مدیره موسسه از هر پیشنهادی که بتواند باعث ارتقای سطح و تنوع بخشیدن به مجموعه خدمات ارائه شده شود استقبال می کند و آن را مورد برسی قرار می‌دهد.

موسسه بین المللی راه پویندگان آینده ای را می نگرد که به عنوان یکی از خوشنام ترین و معتبرترین موسسات فرهنگی-آموزشی و برخوردار از شعب داخلی و خارجی، با محیطی سالم، نشاط انگیز و سرشار از ارزشهای اخلاقی و مجهز به جدیدترین ابزارهای آموزشی و پژوهشی، تامین کلیه نیازهای متقاضیان آموزش و مهاجرت را درقالب ارائه بسته جامع فعالیت های آموزشی-خدماتی برعهده می گیرد و اجرا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All rights reserved for WebQR